Jumaat, 18 Ogos 2023

cerita kerja (7) : pengurus dan pengurusan

assalammualaikum dan selamat petang...

hari ni, aku belajar uruskan perkara.

terlalu muda untuk aku putuskan bagai - bagai.


Gambar Kenangan Gotong Royong Perdana

terima kasih ahli - ahli yang bantu. ada team SO, team consultant, team maincon (team aku), team NSC dan pekerja - pekerja Tapak Bina.

selepas ini, mungkin lebih ramai dari ini. harap - harap aku bertahan la sampai hujung. 

semoga projek ini berjalan lancar. 

wasalam. 


5 ulasan:

  1. Semoga semua urusan kerja dipermudahkan ya sistur.

    BalasPadam
  2. Seronok kerja dalam satu team ramai2
    Wak kerja sensorang aje

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya sebenarnya rindu nak kerja sensorang macam kat Cameron dulu.
      tapi tu projek skala kecil.
      yang ni besar.
      bagus dan bersyukur ada team ramai.

      WP memang kerja sensorang tapi ditemani berekor - ekor.
      huhu. gurau je.

      Padam
  3. Saya pun rindu kerja team macam ni 😄. Apalagi kalau projek dah selesai, bahagia ramai2. Dah resign Skr, dah tak bisa merasa kerja team. Kerja team dengan suami dan anaklah, uruskan rumah 😁

    BalasPadam

perkongsian dan komen yang membina aman dihargai