Isnin, 7 September 2020

sakit (1) : gastrik

 assalammualaikum dan selamat petang...

dah beberapa bulan ni, setiap kali satu bulan mesti mengalami sakit gastrik. dah tiga hari lepas sakit yang sangat teruk sampai tak boleh bangun.

harini dah kebah sikit lah. dah boleh lepas masuk air kat hospital semalam.

nasiblah kali ni ada Lokman sebab masa hari pertama puasa baru - baru ni, aku drive sendirian ke hospital. 

aku mencari pelbagai punca untuk penyakit ni. kalau lah sebab air, tak mungkin 100 % sebab masa aku kena sebelum ni semuanya aku gunakan air bersih. 

beberapa lama mungkin aku kurang jaga waktu makan. atas alasan kurang duit dan sibuk. agaknya itu pasal yang gastrik selalu diundang dalam hidup ni. 

Allah sedang menguji kita. bersabarlah.

sekian. wasalam. 

2 ulasan:

perkongsian dan komen yang membina aman dihargai