Ahad, 23 Julai 2023

cerita kerja (6) : kemaskini

assalammualaikum dan selamat malam...

setelah hampir satu tahun setengah aku tak menulis. banyak benda dah aku lalui. 

kehidupan sekarang lebih teratur. 

untuk tahun 2021, aku membuat pilihan untuk resign dari syarikat yang aku kerja sekarang ni. 

tapi, masa aku letak surat tu; tapak bina yang aku selia ada masalah tanah runtuh.

untuk mengelakkan rumor bahawa aku lari dari masalah, aku tarik balik surat resign dan resign pula di syarikat baru yang aku bekerja tu.

runsing kan?

tiga bulan selepas kejadian itu, aku ditawarkan untuk menjadi Pengurus Projek di Melaka. 

dan, aku ambil keputusan untuk menyertai projek itu.

sekarang dah hampir setahun aku dalam projek ini. diharapkan projek ini berjalan lancar.

aku harap, aku boleh kembali semula menulis di ruangan ni. 

sebab mungkin menulis adalah salah satu terapi yang boleh meluahkan rasa yang dipendam.

wasalam. 

6 ulasan:

  1. tahniah.. kira dah naik pangkat la ni.. semoga dipermudah segala urusan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pangkat je naik. gaji kekal cenggitu.
      hehe.

      Padam
  2. Alhamdulillah
    Semoga dipermudahkan urusan kerjayanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih WP.
      semoga WP dipermudahkan urusan jua.

      Padam

perkongsian dan komen yang membina aman dihargai