Ahad, 5 Disember 2021

cerita kerja (5) : perancangan Allah mungkin lebih baik

assalammualaikum dan selamat pagi...

dah dua minggu aku tak dapat tidur yang teratur. kerana cuba sangat mengejar target agar kerja cepat siap dan aku membuat hala tuju baru. 

tapi, sebaik - baik perancangan kita pun; perancangan Allah SWT adalah yang paling baik. 

beberapa siri kejadian bencana alam seperti pokok tumbang dan tanah runtuh membuatkan pelbagai perkara perlu ditunda. 

dalam keadaan ini, aku ambil hikmahnya.

semoga aku berjaya dalam situasi ini. 

amin. 

6 ulasan:

  1. semoga Allah permudahkan segala urusan ya

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. musim bencana memang kerap hujung tahun.
      moga dipermudahkan.

      Padam
  3. ok kah semua? now ni panasa la pulak kata depa

    BalasPadam
    Balasan
    1. masa awak tanya soalan ni, saya dah berpindah ke Melaka

      Padam

perkongsian dan komen yang membina aman dihargai