Selasa, 31 Ogos 2021

Kecik & Kakak (4) :- katil kucing (2)

hello semua, selamat petang...

seperti yang aku pernah cerita sebelum ni. aku ada beli katil kucing. tapi Kecik kalau berkongsi dengan Kakak memang tak muat lah. 

aku beli satu lagi. 


mula - mula mereka rasmi katil baru dulu. 


lepas tu, katil lama Kecik pakai. katil baru Kakak pakai. 

macam abang - abang kita gak la. kalau ada handphone baru, tablet baru dan barang - barang lain yang baru; memang bini lah yang dapat pakai benda alah tu. laki, pakai yang lama. baru lah tanda sayang. gitchew.

so sweet Kecik.

wasalam. 

5 ulasan:

  1. Bagus beralah. Tidak bergaduh benda baru.

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalu dah kongsi sama - sama.
      pinggan makan pun sama - sama.

      Padam
  2. memang selesalah tidur kat katil gebu macam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu WP.

      Lokman cakap, Kecik dan Kakak dapat katil ibarat manusia dapat tidur atas tilam harga 5k.

      huhu.

      Padam
  3. syok laa ada katil masing2. lena betul nampknya tidor katil sendiri. bebas nak beraksi ehhehe

    BalasPadam

perkongsian dan komen yang membina aman dihargai